Tā vien izskatās, ka Swenor negrib vien palikt pie sava klasiskā dizaina un vēlas pakonkurēt ar tehniskajiem risinājumiem uzražojot karbona rollerus.
Lai arī rolleri izskatās skaisti, tomēr konstrukcijā vairākas lietas liekas nepārdomātas:
- Dakšas izliekums faktiski neļaus lamatiņas piestiprināt maksimāli uz aizmuguri, bet gan tikai līdz dakšas sākumam.
- Man šķiet, ka dubļusargus šeit nav paredzēts montēt vispār.
- Kaut kā jocīgi paliek skatoties uz karbona rāmi, kurā ieskrūvētas tādas pašas ass skrūves kā pirms 20 gadiem. Ja jau lietoja karbonu, lai samazinātu svaru, kāpēc neuztaisīja elegantas skrūves, piemēram, kā to dara Nordeex vai Fischer?
- Pieņemu, ka rāmis nav ne ar ko aizpildīts un pa vidu ir tukšums, līdz ar to tur, dēļ pazeminātās vidus platformas, krāsies visa iespējamā draza un lietus laikā arī ūdens.
Measurement | Value |
---|---|
Wheelbase | 630mm |
Weight (without bindings) | 1360g |
Wheel diameter | 100x24mm |
Frame material | Carbon fiber |
Frame width | ? |
Ground clearance (without load) | ? |
Stand height (without load) | ? |
Wheel speed | Swenor Nr1, Nr2, Nr3 |
Other | Carbon-Fibre Monocoque design Pre-installed Salomon Prolink Pro NNN Binding |